Idealne cechy animatora czasu wolnego kluczem do sukcesu kurortu turystycznego
Zastanawiałeś się kiedyś nad pracą jako animator czasu wolnego? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o tym zawodzie? Poczytaj, jakie są idealne cechy animatora.
2020-11-26, 11:54

Idealne cechy animatora czasu wolnego kluczem do sukcesu kurortu turystycznego

Animator czasu wolnego stał się postacią "must be" na eventach, różnych innych imprezach tematycznych i nie tylko, a przede wszystkim w kurortach turystycznych. Każda osoba, która chociaż raz spędziła wakacje w hotelu zagranicą z pewnością miała do czynienia z całym teamem animacyjnym. Animator czasu wolnego w hotelach to podstawa. Wiele badań pokazuje, że brak dobrze dobranego teamu w hotelu wpływa negatywnie na ogólną ocenę, stawianą przez gości. Dobrze dobrany team animacyjny to inaczej grupa osób, która charakteryzuje się idealnymi cechami animatora.

Dlaczego animator w hotelu jest tak ważny?

Animatorzy czasu wolnego są odpowiedzialni za wszelkiego rodzaju rozrywkę w hotelu. To właśnie oni organizują różne rodzaje aktywności sportowych w ciągu dnia (siatkówka, zumba, aqua aerobik, warsztaty taneczne, stretching itp.) oraz atrakcje wieczorne (mini disco dla dzieci, show taneczne, karaoke, wieczorki kabaretowe itp.). Bez nich czas spędzony w hotelu byłby zdecydowanie mniej atrakcyjny i ciekawy. Więc jakie są te pożądane cechy animatora?

Idealne cechy animatora hotelowego?

Przede wszystkim współcześni animatorzy, którzy pracują w hotelach mają do czynienia nie tylko z gośćmi ze swojego kraju, lecz często z gośćmi zagranicznymi. Niezbędna jest tu znajomość minimum 2 języków obcych, aby móc swobodnie prowadzić konwersacje z gośćmi podczas tzw. "Guest contact". Innymi ważnymi cechami animatora są: otwartość, determinacja, elastyczność, tolerancja, otwartość na nowe itp.

KONTAKT / AUTOR
Hula Events
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.